Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Foreldremøter i april

Vi inviterer alle foresatte til trinnvise foreldremøter 9. og 18. april. Se hvilken dato som gjelder for deg.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Over førti kulturskoleelever testet ut musikklinja

Kulturskoleelever fra hele regionen fikk teste livet på musikklinja og suksessen gjentas på nyåret.

Tysk-elever besøker Den Østerrikske Ambassaden i Oslo

Besøk Østerikets ambassade 1 NØVGS Hvert år arrangerer ambassadene fra de tre største tysktalende landene i Europa samt Goetheinstituttet en landsomfattende konkurranse der både elever fra ungdomsskoler og videregående skoler kan delta.